Hospital Valle Norte De Padres E Hijos
S1, E6: A group of cyclists is run over by a car on a mountain cart. The vehicle does not stop. After a few kilometers, the driver suffers a stroke. Both the cyclists and the owner of the car are admitted to the hospital.