Meet Marry Murder Dead Man Talking
S1, E6: Lulu and Ramon Sosa find they make a good team and marry. But after financial difficulties, the relationship breaks down. Soon after, the FBI are tipped off that one of them has hired a hitman and come up with an ingenious plan to catch the killer.