Dead Patrol
S3 E3: After waking up in the Tunnel of Souls, Jane, Cliff, Rita and Vic are thrust into their own personal purgatories, where they encounter foundational people from their pasts. Meanwhile, Dorothy and Larry consult the Dead Boy Detectives, a highly specialized agency to help them bring back their friends.