Dead Wrong
S1 E10: After being pursued by handsome Kevin Lewis, Amanda can't wait to marry her new man. But on their honeymoon, Amanda discovers a different side to Kevin--he likes things done a certain way. She eventually asks for a divorce and things spiral out of control--a teenage hitman, a case of mistaken identity and a lover obsessed with control.