Deadly Deceit
S2 E6: A young army veteran and beloved nurse, Angela Moss is killed. Tony uncovers a second murder, and the shady underworlds of a drug dealer and a motorcycle club. But it would take a humble insurance agent to bring Angela's killer to justice.