Deadly Harvest
S6, E3: Jane and Maura are called out to the BCU “Body Farm” (an academic research facility dedicated to the study of human decomposition) when a murder victim is found buried in a shallow grave among the research corpses. Angela has secrets she is keeping buried from Jane.