Deadly Pacific
S1 E6: The Pacific Ring of Fire is an underwater hotbed of volcanoes, mega-quakes and giant tsunamis. Along its edges, 500 million people live in ever-present danger. Combining CGI with cutting-edge ocean-mapping technology, we drain the Pacific Ocean to reveal the deadly geological forces behind Earth’s most destructive natural disasters, and uncover catastrophic threats lying just off the coasts of Seattle, Tokyo and New Zealand.