Deadwood
S6 E6: Veronica needs help from the town's women to face her fear of cutting down massive trees. Sam and Squibb strike out with a gill net and resort to sport fishing for fresh fish. Oliver tears the roof off his shed to put on a rainwater catchment system. Carl and Morgan take another step on their forever home by building a garden from the ground up.