Debbie Mazar / Eddie Huang
S19 E16: Actor Debi Mazar gives MTV a never-before-seen tour of her picturesque, 15th century Tuscan villa in Italy, then chef and author Eddie Huang serves up his favorite meal at his chill Los Angeles crib.