S10, E8: Debbie Might Be a Prostitute
Debbie weighs the pros and cons of a new career path. Frank uncovers the truth about Faye’s living situation. A miscommunication between Ian and Mickey has disastrous consequences and Lip and Tami disagree over who should be taking care of Fred.