Debts of the Past
S3, E4: After surviving a hit against him, Voight (Jason Beghe) is convinced the culprit is a criminal he and Olinksy (Elias Koteas) once put away and is determined to catch him before he injures anyone else. At District, Atwater (LaRoyce Hawkins) accidentally spills information about Ruzek's (Patrick John Flueger) past which unsettles Burgess (Marina Squerciati) and Platt (Amy Morton) assigns Burgess and Roman (Brian Geraghty) a high society dognapping case.