Delhi Police Raising Day
S1, E1: In the heart of India's bustling capital - Delhi, chaos erupts as a series of deadly blasts rock the city. Panic and fear grip the residents as the blasts seem relentless, leaving behind a trail of destruction. The city's peace is shattered, and the responsibility to catch the perpetrators falls upon the brave men and women of Delhi Police.