Dermot Mulroney; Finesse Mitchell; Assassin Bug
S1, E10: "Pure Genius" actor Dermot Mulroney and his Chihuahua play "Name That Sound" with Anthony; "SNL" alum Finesse Mitchell tells a rat tale, and animal expert Jules Sylvester scares Anthony with some creepy crawlers.