Despair/Hope
S1, E5: 2005 - Kazama meets Chairman Goda of the Omi Union to prevent a war. Kiryu and Yumi find out where Aiko is. The fraught relationship between Kiryu and Nishiki ten years ago surfaces again. 1995 - Kiryu, who continued his winning streak in underground martial arts for Miho, finally ascended to the Imperial Battle. Dojima plans to make a big profit in the match between Kiryu and the Emperor.