Dethkomedy
S1, E5: In a legendary bad move, Dethklok decides to do standup comedy. Pickles remains traumatized by a heckler while the rest of Dethklok learns that comedy is all about embracing the hate. Dethklok finds that they are very much naturals at this. The physical comedy routine they work out really kills.