Devil You Know
S5, E6: In Harlem, Chalky encounters Narcisse in hopes of setting Daughter Maitland free. Federal Agents enlist Eli and Van Alden to help take down the Capone Organization. Pained by a recent loss, Nucky turns to the bottle, and the company of a pair of barflies. In 1897, a young Nucky vents his frustration to Mabel after endorsing Jim Neary, and roots out a young thief with Eli's help.