S11, E10: Complications arise when the NCIS team discovers a link between a murder victim and the current boyfriend of Gibbs and Agent Fornell's ex-wife. Meanwhile, NSA Analyst Ellie Bishop adjusts to joining the NCIS team. Joe Spano and Melinda McGraw guest star.