Devil's Triangle
S1 E2: The Bermuda Triangle, a 500,000 square mile area in the Atlantic is the world's greatest unexplained mystery. Ships and planes simply disappear without a trace. The MysteryQuest team takes one of the few survivors of a Triangle encounter on a flight through it to try to determine what could be disorienting pilots. The expedition team dives in the waters of the Bahamas to try to locate the first wreckage of an aircraft lost in a Triangle disappearance.