Dilemmas of the Constitutional Convention
S1, E3: While America’s original Articles of Confederation were an imperfect system, transforming the system with a new Constitution was a heavy lift. Delve into the Philadelphia Convention of 1787 to witness the high-stakes debates about a new national system of government.