Dinklescouts / I Dream of Cosmo
S9 E2: Timmy wishes Mr. Dinkleberg would replace Dad as Squirrely Scout leader. Dad tries to regain Timmy's respect and his leader position. Cosmo has amnesia and thinks he's Dad's genie.