Dino Defender/ Dino Days of Summer
S1, E6: When a Dromaeosaurus attacks Mr. Hendrickson's flamingo lawn ornaments, Dana sets out to protect the flamingos. Wearing the frilliest dress ever on the hottest day of the year, Dana tries to stay clean while finding out how dinosaurs stay cool.