S1, E3: Cinderblock breaks into prison--and the Teen Titans arrive in time to stop a jailbreak. But when Robin (voiced by Scott Menville) and Cyborg's (voiced by Khary Payton) big "sonic boom" maneuver goes awry, the bad guy gets away--and the boys blame each other. An argument erupts; and when the shouting stops, Cyborg quits the team! Meanwhile, Cinderblock returns to his mysterious boss, Slade (voiced by Ron Perlman), with a prize: a sleeping inmate who becomes the monstrous Plasmus whenever he is awakened. With oozing Plasmus running amok at a chemical factory and Cinderblock toting a laser cannon downtown, can the four remaining Titans handle all the chaos without Cyborg at their side?