Do Not Resuscitate
S2, E2: When black protesters start picketing a construction company that used to be under Uncle Junior's control, Tony meets with the owner--as well as the leader of the protestors--to 'fix' the problem. Meanwhile, Janice gets sucked into Livia's web.