Do You Love Me?
S3 E6: Prince John pays a long awaited visit to Nottingham and he's out to make mischief. With Gisborne and the Sherriff assigned a royal mission it surely spells the end for one of them. Meanwhile Robin is up to mischief of his own, but who's the lucky woman?