Don't Go Breaking My Heart
S2 E9: Paige's jealousy rages when Bernie and Brandy go on their first date while Jeff receives shocking news from Jennifer. The Snowdens must win over Vanessa's twin Adrienne or they risk jeopardizing the relationship, and the Winders get a dating hit online!