Down the Rabbit Hole and Back Again
S1, E3: Kagome has the ability to see pieces of the Shikon Jewel. Inuyasha has the power to defeat demons. Both of their powers are needed to gather the shards of the jewel that were scattered, but the two don't get along. The demon Yura, who is after the jewel, manipulates villagers to attack Inuyasha.