Downey’s and Out
S1 E2: Philadelphia, PA - Bar expert Jon Taffer attempts to resuscitate Downey’s, a failing Irish pub in Philadelphia. To do that, he’ll have to inspire Dom, a one-time star chef, turned negligent owner, who has let the bar go to ruin.