Dozers and Dragons
S2 E2: Zeke takes a gamble on a new dredger with game-changing technology but a huge ego. Emily chafes under her dad's laidback management style and challenges his captaincy. She also tangles with Shawn, trying to buy a key piece of equipment out from under him.