Drain The Oceans Lost Nukes of the Cold War
S2 E6: When the world’s two greatest superpowers vie for supremacy, they spur extraordinary advances in military technology. For nearly 50 years the United States and the Soviet Union engage in a monumental arms race known as the Cold War. Groundbreaking CGI allows us to Drain the ocean to reveal shocking evidence of secret nuclear confrontation.