Drama Queens
S5 E9: The competition gets spicy as the queens star in a sexy Latin telenovela acting challenge, Casa de Locos. Ay Dios Mio! With guest judges Maria Conchita Alonso and The Sopranos' Jamie-Lynn Sigler.