Dream a Little Dream of Me, Pt. 1
S5, E1: Meredith and Derek learn that "happily ever after" isn't easy; a military doctor who brings in a trauma patient catches Cristina's eye; the Chief and his staff are left reeling at the news that Seattle Grace is no longer nationally ranked as a top-tier teaching hospital.