Duke of Oil
S5 E4: While visiting the "Godfather of petroliana," Mike falls for a one-of-a-kind vintage motorcycle sign and must resist the urge to overpay for it. In Virginia, the guys meet a Southern gentleman named Ned who keeps his treasures in a creepy cabin in the woods. Back in Iowa, Danielle's unique company car drives her crazy.