E uhi wale no 'a'ole e nalo, he imu puhi
S8, E4: The lives of Five-0's informants are in danger when the HPD system is hacked and one ends up dead, forcing McGarrett to enlist the help of hacker Aaron Wright (Joey Lawrence), who he just imprisoned. Joey Lawrence Returns as Aaron Wright.