Eeney, Meeny, Miney...Magic
S1, E5: Dr. Venture's new invention keeps sucking the family in -- literally -- but the Venture's strange new neighbor -- master of mysticism Dr. Orpheus -- could hold the secret to their escape. And his teenage daughter may hold the secret to Dean's heart.