La mexicana y el güero El último deseo de papá
S1, E6: The Montes Rojas family fulfills the dead father's last wish. Paulina organizes Erika's birthday party attended by Mario, Gladys, Nacho, Sebastian, Diego and Sofia, Mario's wife in real life.