Election Night, Part II
S2, E9: Season Two Finale. As Election Night 2012 winds down, Will and Charlie await a decision from Reese that may impact their future at ACN, and that of the entire senior staff. Sloan learns the identity of the anonymous winning bidder for her book; Don discusses a countersuit against Dantana with Rebecca; Neal turns to Hallie for help giving Mac a parting gift; Jim tries to make peace with Lisa, encouraging Maggie to do the same; Will has a revelation while Charlie is sharing his.