Electro Man
S1 E1: Daniel Browning Smith, a man with Superhuman flexibility, travels to India to investigate the local legend that Rajmohan Nair has developed immunity to electric current and can let it pass through his body, unharmed. Just one tenth of an amp can kill, but Daniel witnesses Mohan passing more than 30 times that amount through his body. Can anyone really be immune to electrocution?