Elizabeth, Margaret and Phillip
S10 E8: A prominent actor shadows Larry to prepare for an upcoming role. Larry meddles in the sale of Cheryl's sister’s house, helps Leon grow a new business and stirs up trouble at a dinner party hosted by Richard's girlfriend.