Elmsley Count
S3 E12: Axe dominates a capital raise event, but is soon challenged by an unexpected competitor. Chuck looks to strike the ultimate blow on an enemy. Wendy reckons with past decisions, and chooses a side. Connerty confronts Sacker about Chuck's activities. Taylor takes a big position.