End of the Road
S1 E8: Freight hauler Roger Phillips must deliver groceries to a family living 85 miles away, but his buddy's aging freight sled gets him stuck in the wilderness. Father-and-son dog mushers Jeff and Paul Hemann are throwing a wilderness wedding for their sick friend Steve. Jet boat pilot Brice Barnes travels alone on a first-time mission to collect a season's worth of firewood for an elderly off gridder.