Enemiga de la familia
Adrian confesses to Julieta that he is going to work at Playa Linda and she loses her temper. Paulina tells Camilo that she will marry Adrian very soon. Edgar asks Gonzalo for more money so that he can return Mauricio to the Murat mansion.