Ty Breaker Engaged to a Money Pit
S1, E5: A newly engaged couple bought an outdated house with plans to fix it, but they bit off more than they can chew. Ty Pennington and Alison Victoria join forces to transform their home into a dream entertainment space ready to host their wedding reception.