Enter the Digiverse
Pythor the Anachondrai and his Nindroids have captured Lloyd and are draining his golden powers to bring the Overlord back into Ninjago. And the Ninja must use the Techno Blades in a daring rescue … inside the Overlord's corrupted hard drive.