Entrepren-Earl/Lucky Charms
Ruby and Zokie use space lemonade to boost Ruby's channel, but Earl gets involved, putting Zokie's health at risk. Zokie is convinced Ruby's 'bad luck' will be the end of her and tries to fix it by capturing a leprechaun.