S1 E1: Pink Up the Volume - Pink Panther wants to practice his music much to the chagrin of a silence-seeking Big Nose. Zeus Juice - Aardvark purchases a “Super Duper Juicer” in hopes of beefing-up his body to catch Ant. A Pink and Stormy Night - Pink Panther makes a pizza delivery to the home of a mad scientist who has bigger plans for him than just handing over a tip.