S1 E1: Over the course of nearly half a billion years, which deadly predator ranks as the biggest and baddest? Join us as we travel through time and across the world to present this terrifying top ten ranking. We uncover new evidence, put theories to the test, and feature icons like the Tyrannosaurus rex.