S1 E1: Destiny in the form of a work stoppage brings Massimo and Candela together at the Prague airport. They feel an inexplicable attraction, but quickly forget each other. But back in Seville, Massimo presents himself to Candela in a sort of corporeal Vision. Likewise in Rome, Candela starts to torment Massimo. What do these annoying Visions want when giving voice to their innermost thoughts?