S1, E1: The Empire is a powerful military nation on a continent that looks much like early 20th century Europe. But in this world, magic is real. The Empire is involved in a war against the Entente Alliance, and fighting a poorly executed delaying action in the northern theater. Second Lieutenant Tanya Degurechaff leads a small platoon of mages. But there's something unusual about this lieutenant... she's only nine years aold!