The Girlfriend Episode 1
S1, E1: In an affluent part of London, gallerist Laura Sanderson is thrilled when her beloved son Daniel reveals he's seeing someone new, Cherry, and he's smitten; intrigued, Laura insists Daniel invite her over for dinner.