S1, E1: Filmed live at the Montalban Theater in Hollywood, CA, get ready to enjoy two of Latin America's top comedians, Radamés de Jesús and El Costeño, as presented by Richard Villa. The sold out venue was overflowing with spectators and attendees were laughing in the aisles from the front row to the top balcony as these two brought all new material for the North American debut of Sigue La Risa.